ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ  ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΔΑ

Πριν συμπληρώσετε την αίτηση δέσμευσης της αίθουσας είναι απαραίτητο να ελέγξετε από τα ημερολόγια της υπηρεσίας τη διαθεσιμότητά της την ημέρα και ώρα που επιθυμείτε.

 

Στα πεδία:

Όνομα*

Επώνυμο*

Τηλέφωνο*

Κινητό τηλέφωνο

Email*

Ιδιότητα*

καταχωρούνται τα στοιχεία του ατόμου που συμπληρώνει την αίτηση. Στην περίπτωση αίτησης που αφορά συνεδρίαση εκλεκτορικού σώματος, τα πεδία συμπληρώνονται με τα στοιχεία του αιτούντος και όχι με τα στοιχεία του προς κρίση καθηγητή.

 

Στο πεδίο:

Σχολή/Τμήμα*

επιλέγεται το Τμήμα του ατόμου που συμπληρώνει την αίτηση.

 

Στο πεδίο:

Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης  προς  χρήση*

επιλέγετε την ‘’Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης Πανεπιστημιούπολη 1’’ αν η τηλεδιάσκεψη φιλοξενηθεί στην Πανεπιστημιούπολη 1 ή την ’Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης Πανεπιστημιούπολη 2’’ αν η τηλεδιάσκεψη φιλοξενηθεί στην Πανεπιστημιούπολη 2.

Θέλει ιδιαίτερη προσοχή ώστε να επιλέξετε την ορθή αίθουσα διότι εκτός από την δέσμευση του χώρου, βάσει της επιλογής ενημερώνονται και οι τεχνικοί που θα υποστηρίξουν την τηλεδιάσκεψη.

 

Στα πεδία:

Ημερομηνία Τηλεδιάσκεψης*

Ώρα Έναρξης Τηλεδιάσκεψης*

Ώρα Λήξης Τηλεδιάσκεψης*

συμπληρώνετε την ημερομηνία, την ώρα έναρξης καθώς και την εκτιμώμενη ώρα λήξης  της τηλεδιάσκεψης αφού πρώτα έχετε ελέγξει από το ημερολόγιο της υπηρεσίας ότι η αίθουσα είναι διαθέσιμη για την συγκεκριμένη ήμερα και ώρα. Η εκτίμηση της ώρας λήξης πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντινή στη πραγματική διάρκεια της τηλεδιάσκεψης.

 

Στο πεδίο:

Θέμα / Αντικείμενο Τηλεδιάσκεψης*

συμπληρώνετε έναν χαρακτηριστικό τίτλο για το αντικείμενο της τηλεδιάσκεψης.

 

Στο πεδίο:

Κωδικός ΑΠΕΛΛΑ

συμπληρώνετε τον κωδικό από το σύστημα ΑΠΕΛΛΑ (συμπληρώνεται μόνο στην περίπτωση που η τηλεδιάσκεψη αφορά σε συνεδρίαση εκλεκτορικού σώματος).

 

Στο πεδίο

Αριθμός Συμμετεχόντων*

συμπληρώνετε τον αριθμό όλων των συμμετεχόντων στην τηλεδιάσκεψη, είτε με φυσική παρουσία είτε απομακρυσμένα. Στην περίπτωση συνεδρίασης εκλεκτορικού σώματος συμπληρώνονται ο αριθμός των τακτικών μελών.

Αφού συμπληρώσετε  το πεδίο ‘’Αριθμός Συμμετεχόντων’’ θα εμφανιστεί στην φόρμα το αντίστοιχο πλήθος συμμετοχών όπου θα συμπληρώσετε τα στοιχεία των συμμετεχόντων.

 

Στα πεδία:

Ονοματεπώνυμο*

Τηλέφωνο

Email*

Ίδρυμα*

συμπληρώνετε τα στοιχεία του κάθε συμμετέχοντα. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται το πεδίο email. Εφόσον η τηλεδιάσκεψη θα λάβει χώρα μέσω του συστήματος e:Presence** επαληθεύστε ότι το email του κάθε συμμετέχοντος είναι αυτό με τα οποίο είναι εγγεγραμμένος στο σύστημα e:Presence. Το email που είναι δηλωμένο στο e:Presence δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτει με το email που είναι δηλωμένο στο ΑΠΕΛΛΑ, γι’ αυτό τον λόγο θα πρέπει να έχετε διαθέσιμη αυτή την πληροφορία από τον κάθε συμμετέχοντα.

 

Στο πεδίο:

Τρόπος συμμετοχής*

επιλέγετε μια από τις 4 επιλογές, υπό την προϋπόθεση ότι γνωρίζετε από το συμμετέχοντα τον τρόπο με τον οποίο θα συμμετάσχει.

Εφόσον η επιλογή είναι:

  • Φυσική Παρουσία στην Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης
  • Από Προσωπική Συσκευή
  • Άλλη Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης ΠΑ.Δ.Α.

δεν απαιτείται κάποια επιπλέον ενέργεια από το άτομο που συμπληρώνει την αίτηση.

Αν η επιλογή είναι

  • Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης άλλου Ιδρύματος

θα χρειαστεί να συμπληρώσετε και τα επιπλέον πεδία:

Ονοματεπώνυμο Τεχνικού

Τηλέφωνο Τεχνικού

Email Αίθουσας

Αυτά είναι τα στοιχεία του τεχνικού και της αίθουσας τηλεδιάσκεψης του άλλου ιδρύματος που θα φιλοξενήσει τον συμμετέχοντα και θα πρέπει να ζητηθούν από αυτόν.

 

Στο πεδίο

Παρατηρήσεις – Σχόλια

συμπληρώνετε επιπλέον πληροφορίες που μπορεί να είναι χρήσιμες για τη διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης.

Εφόσον έχετε διαβάσει τους ‘’Όρους και Προϋποθέσεις Λειτουργίας Αιθουσών Τηλεδιάσκεψης’’, επιλέξτε ‘’Διάβασα και αποδέχομαι τους Όρους & Προϋποθέσεις Δέσμευσης Αίθουσας Τηλεδιάσκεψης’’.

 

Για να ολοκληρωθεί η αίτηση πατήστε το κουμπί “Καταχώρηση Αίτησης”.

* Τα πεδία είναι υποχρεωτικά.

** Το e: Presence είναι το σύστημα τηλεδιασκέψεων του ΕΔΕΤ μέσω του οποίου γίνονται υποχρεωτικά οι συνεδριάσεις εκλεκτορικού σώματος καθηγητών.